Het Britse bedrijf Meaningful Chocolate Company vraagt steun om te beletten dat de ‘Real Easter Egg’ verdwijnt.
De Meaningful Chocolate Company, die al sinds enkele jaren het Real Easter Egg op de markt brengt, roept christenen op om hun paasei dit jaar online bij het prima te kopen. Het Echte Paasei-pakket bestaat uit een chocolade ei, vergezeld van een korte handleiding waarin vooral aan kinderen de ware betekenis van Pasen wordt uitgelegd.
Volgens de Meaningful Chocolate Companyhebben de Britse grootwarenhuizen, door de tegenvallende verkoop van paaseieren als gevolg van de coronapandemie, besloten om de paaspakketten van het bedrijf met de paaseieren dit jaar niet meer te verkopen of slechts een heel beperkte hoeveelheid ervan aan te schaffen.
David Marshall, CEO van het bedrijf: Onze onlineverkoop steeg weliswaar met 40 procent, maar de grootwarenhuizen hadden moeite om het paasei aan de man te brengen. Door de tegenvallende verkoop van vorig jaar is het Real Easter Egg met Pasen voor het eerst in 10 jaar niet te koop in de grootwarenhuizen van Tesco, Waitrose, ASDA en Morrisons. Daarom vragen wij u om uw aankoop dit jaar online te doen. Zo kan u ons initiatief toch blijven steunen.