Zusters uit Boston (VS) gebruiken het mediaplatform TikTok met succes om Jezus' Blijde Boodschap te verkondigen.
Zusters van de congregarie Dochters van Sint-Paulus uit Boston (VS) zijn erin geslaagd om meer dan 45.000 volgers te verzamelen van hun TikTok-account, waarop zij hun videoclips delen. De filmpjes werden alles samen intussen meer dan 6 miljoen keer bekeken. In eentje gaan de zusters de This or That-uitdaging aan van Run DMC's It's Tricky, waarin ze hun voorkeuren onthullen over onderwerpen als ochtend- versus avondgebed en advent versus veertigdagentijd.
De woordvoerder van de congregatie, die in 1915 in Italië werd opgericht, geeft mee dat de zusters ernaar streven om de wereld kennis te laten maken met Jezus. Daarbij willen zij ook de meest moderne en efficiënte vormen van media gebruiken. Wij blijven dingen uitproberen en trachten te achterhalen hoe wij dit platform op de beste manier kunnen gebruiken. TikTok biedt zoveel verschillende mogelijkheden.