Het abonneenummer en naam- en adresgegevens van de abonnee worden op de eerste bladzijde van Kerk & Leven opgeprint, rechtsboven op elk exemplaar. Dat vergemakkelijkt de uitreiking aanzienlijk. We merken dat er bij deze adresgegevens soms nog fouten staan. Vaak worden deze ons dan door de abonnee gemeld en passen we deze aan. De meest voorkomende fout is dat het abonnement op naam van een koppel staat, waarvan een van de partners overleden is. Voor de bestemmeling is dit niet altijd aangenaam.
Zelfs met een adres op Kerk & Leven wordt het niet doorgestuurd bij een verhuis, ook niet als hiervoor een overeenkomst met bpost is afgesloten. Ook worden wij als uitgever niet op de hoogte gesteld van een adreswijziging door een terugzending van het blad met vermelding 'foutief/onvolledig adres'. Indien het adres door bpost wordt verworpen, zal het ook niet door Halewijn worden geadresseerd, daar Halewijn enkel goedgekeurde adressen mag gebruiken.
Daarom vermelden we dus af en toe in dit blad dat adreswijzigingen tijdig dienen te worden doorgegeven, hetzij aan de lokale abonnementenverantwoordelijke (Jan Verwaest, 016 47 21 47 of jan.verwaest@base.be), hetzij rechtstreeks aan Halewijn - dienst abonnementen, Halewijnlaan 92, 2050 Antwerpen, dienst.parochiebladen@kerknet.be. Bij adreswijzigingen graag zowel het oude als het nieuwe adres vermelden. De verwerking van adreswijzigingen duurt al gauw 10 werkdagen. Hou daarmee dus rekening.