Normaal krijgt u wekelijks KERK & leven op woensdag in de brievenbus. Toch durft er ook wel eens iets mislopen. Wat kunt u als abonnee dan doen?
Ligt op woensdag, na de postbedeling, geen KERK & leven in de brievenbus, meld het zo snel mogelijk aan Halewijn, uitgever van KERK & leven. De snelste weg om dit te (laten) doen, is via www.kerknet.be/nietontvangen. U vult het formulier in en verzendt het. Het komt bij Halewijn terecht, wij dringen bij de post aan op een snelle uitlevering en dienen ook een klacht in.
Per mail kan het ook naar nietontvangen@kerknet.be. Bezorg dan de adresgegevens en het abonneenummer (de 8 cijfers die boven uw adres staan afgedrukt).
Geen internet? Geen probleem, u kan ook rechtstreeks telefoneren naar de dienst parochiebladen op het nummer 03 210 08 30. Wij dienen dan een klacht in bij de post en vragen om het blad zo snel mogelijk te bezorgen.
Indien Halewijn de klacht op donderdag voor 10 uur ontvangen, is de kans groot dat op vrijdag alsnog het blad in de brievenbus valt .
Wat u moet meedelen?
- het uitgave-nummer 4606 voor Oud-Heverlee;
- uw abonneenummer (voor de uitgave Oud-Heverlee is dit van de vorm 2487xxxx):
- uw naam en voornaam;
- uw straat en huisnummer (en eventueel busnummer);
- uw postcode en woonplaats.