Donderdagavond 18 juni na 21 u. werd de kerk van St.-Laurentius het slachtoffer van een gemene aanslag.Maar….. de regenboog is niet ver weg en dat maakt het toch bijzonder uiteraard, je zou voor minder niet meer luiden. Uitgezonderd de klokken en de tijdregeling van de klokken werkt alles nog.