Weeral het einde van een fantastische schooljaar gevuld met fijne vriendschappen, inzet, verschillende ingevulde dromen en verwachtingen. Een ook de minder aangename momenten kregen hun plaatsje. Bedankt aan ieder , we namen afscheid van het zesde en bidden om een gezegende toekomst voor elk van hen, gesterkt en verbonden door de Heilige Geest vliegen we in gedachten met hen mee! Het gaat jullie goed !
En van het eerste leerjaar krijgen jullie nog een dikke knuffel !!!