Waar wij dachten dat we het goed geregeld hadden voor de vieringen, merken wij dat er meer volk naar de viering op zondag om 10.00 uur in Ename komt dan we volgens de regels binnen mogen laten.
Daarom deze aanpassingen:
We proberen met de ouders van de geplande dopen een nieuwe afspraak te maken om de doop op een ander moment en in een andere kerk te laten doorgaan. Dan kunnen we de stoelen die anders door de familie van de dopeling ingenomen worden, vrij geven voor bezoekers aan de eucharistieviering.
Voor de viering in Ename op zondag vragen we om een mail te sturen naar bernard.opsomer@belgacom.net . Vermeld in de mail zeker met hoeveel personen u wenst aanwezig te zijn. Voor zondag, krijgt u antwoord of u er nog bij kan of niet.
Nog niet deze week, maar vanaf 6 juli mag je ook je komst melden op 055/31 72 96.
Hopend op jullie begrip,
We roeien met de riemen die we hebben,…
Tot corona ons opnieuw dwingt van koers te veranderen.