Vanaf juli zullen de gebedsvieringen in de Sint-Annakerk van Oud-Heverlee op de eerste zondag van de maand blijven doorgaan. Dit is beslist na een evaluatie van de vieringen in de zoneploeg. De zoneploeg wil dit initiatief alle kansen geven. De vrijwilligers die zich hiervoor inzetten nemen de praktische organisatie van de viering op zich (zoals het bepalen van de voorganger en het maken van de powerpoint).