Wij willen iedereen van harte danken die op een of andere wijze heeft bijgedragen tot het succes van deze editie van onze processie. Een montage van foto's kun je bekijken onder deze tekst.
Bij leven en welzijn hopen we je volgend jaar terug te zien.
Heel veel dank!
Namens het processiecomité, Pastoor Johny en Gaston
Voor het correct weergeven van deze inhoud dien je (sociale) content cookies te aanvaarden.