Nog even doorbijten maar snel zal het weer zomervakantie zijn. De temperaturen waren meer dan zomers en zonder elektriciteit in de Leonarduskerk bleven leerlingen, leerkrachten en directie van de Sint-Leonardus basisschool in eigen gebouwen. Diaken Luc begeleidde de sfeervolle laatste gebedsdienst van het schooljaar samengesteld door juf Evy en juf Karen met hun leerlingen van het zesde leerjaar.
Volgende week volgen nog tal van slotvieringen in de verschillende scholen van onze pastorale zone.
God, de deur van het schooljaar gaat bijna dicht. Dank U voor alle momenten waarop we mochten groeien, lachen, leren en elkaar helpen. Maar ook voor de moeilijke dagen, want ook daaruit hebben we geleerd. Blijf bij ons tijdens de vakantie. Geef ons rust, plezier en nieuwe kracht. Laat ons waar we ook gaan kleine tekens van vriendschap en vrede brengen vandaag en alle dagen. Amen.