Na de verrijzenis verscheen Jezus nog enkele keren aan zijn leerlingen. Gesterkt door deze ontmoetingen namen ze van Hem afscheid. Hij verlaat hen, maar laat hen gelukkig niet alleen. Waar de meeste evangelisten de pen neerleggen, neemt Lucas, de auteur van het boek Handelingen van de Apostelen, haar verder op. Hij verhaalt hoe de eerste christenen, geleid door de heilige Geest, de blijde boodschap verkondigen in Jeruzalem. Lucas geeft ons inzicht in het reilen en zeilen van de eerste christengemeenschap(pen). We focussen hierbij op enkele sleutelteksten waarin we meegenomen worden op de adem van de Geest.
Wie (opnieuw) zin heeft om samen passages uit de Bijbeltekst te lezen, samen te verdiepen, in gesprek te gaan en uit te wisselen kan vanaf oktober zeven keer maandelijks samenkomen op een donderdagnamiddag of een maandag- of vrijdagavond.
Alle concrete info over data, uren en hoe inschrijven verschijnt binnenkort!
Doe je mee? Voorkennis is niet vereist.