Door herstructureringen bij BPOST zal Kerk & Leven voortaan worden uitgereikt tussen dinsdag en donderdag. We weten vooraf niet op welke dag de uitreiking van uw krant gebeurt. Het moment van uitreiking kan ook van week tot week verschillen.
Heeft u op donderdag uw vertrouwde weekblad nog niet ontvangen, meld het zo snel mogelijk aan Halewijn, uitgever van Kerk & Leven.
Hoe uw klacht melden?
- De snelste weg is via www.kerkenleven.be/nietontvangen. Vul het online formulier in en verzendt het. Vervolgens komt het bij Halewijn terecht. Zij sturen u een nummer na en dienen een klacht in bij BPOST.
- Een mail naar nietontvangen@kerknet.be kan ook. Bezorg dan uw adresgegevens en het abonneenummer (de 8 cijfers die boven uw adres staan afgedrukt).
- Geen internet? Geen probleem, u kunt ook rechtstreeks telefoneren naar de dienst Parochiebladen op het nummer 03 210 08 30.
Welke gegevens moet u meedelen?
Abonneenummer
Naam en voornaam
Straat en huisnummer (en eventueel busnummer)
Postcode en woonplaats
Wat doet Halewijn?
De dienst Parochiebladen geeft elke klacht van een lopend abonnement door aan BPOST en stuurt de abonnee een nieuw exemplaar (van de lopende week) op dat door BPOST prioritair bezorgd wordt.