Op de zomerse zondagmiddag 21 juni zette het Pastoraal team van de Pastorale eenheid Kana de 104 medewerkers in de bloemetjes. Samen vierden we in de St.-Annakerk in Stene eucharistie. Deze mis werd schitterend opgeluisterd door het Kanakoor, een nieuw koor met zangers uit Zandvoorde, Stene en de Konterdam. Je voelde een heel goede sfeer in de kerk. Mensen zongen en baden volop mee. Daarna werd het in De griffoen een heel gezellig samenzijn met een aperitief, een typisch Vlaams hoofdgerecht en koffie met taart. Het ging er heel gemoedelijk aan toe en het feit dat iedereen maar bleef plakken was veelzeggend. Dit alles werd aangeboden als dank voor de dagdagelijkse inzet van zoveel vrijwillige handen. Het hele jaar door stellen velen zich in onze Pastorale eenheid Kana verdienstelijk op als orgelist, koorlid, lector, misdienaar, kerksluiter, teamlid, koster, gebedsleider, priester. Nog anderen zetten zich in voor het parochieblad, kerkomhaling, parochiezaal, kerkfabriek, vormselcatechese, eerste communie, Sint-Vincentius, ademtocht of doen allerlei praktische klussen. Zo bouwen we samen aan de kerk in onze Pastorale eenheid Kana. Met velen voelen we ons verantwoordelijk en zijn we blij om wat we samen kunnen realiseren. Dat is kerk-zijn. Daarom was er dit hartelijk samenzijn en zeggen we bijzondere dank aan onze 104 Kana-medewerkers!