Vrijdag 29 mei was er aan de kapel in Zandvoorde onze jaarlijkse bedevaart. 10 dagen al was het elke dag heel zonnig en warm, maar 2 uur voor onze bedevaart begon het te regenen. Na een beperkte bui deed de zon een poging om weer door te breken en zo kon onze gebedsviering toch doorgaan aan de kapel. In een mooie en deugddoende Mariaviering hebben we samen gebeden en gezongen tot onze hemelse moeder Maria. Bij het laatste gebed begon het weer te regenen. Naast de kapel staat evenwel een heel groot bushok waar we konden schuilen en eindigen met een glaasje en wat samenzijn met elkaar.