Al sinds enkele jaren wordt Kerk & Leven door bpost uitgereikt tussen dinsdag en donderdag. We weten vooraf niet op welke dag de uitreiking van uw weekblad zal gebeuren. Het moment van uitreiking kan bovendien van week tot week verschillen. Heeft u op donderdag (na de reguliere postuitreiking) uw vertrouwde weekblad of magazine nog niet ontvangen, meld dit dan zo snel mogelijk aan Otheo, uitgever van Kerk & Leven. Hoe uw klacht melden? - De snelste weg is via www.otheo.be/krant-of-magazine-niet-ontvangen. Vul het online formulier in en verzend het. Vervolgens komt het bij uitgeverij Otheo terecht, die u een extra nummer nazendt en klacht indient bij bpost.
- Een e-mail naar abonnementen@otheo.be kan ook. Bezorg dan uw adresgegevens en het abonneenummer (de 8 cijfers die wekelijks op pagina 1 boven uw naam en adres staan afgedrukt).
- Geen internet? Geen probleem, u kunt ook rechtstreeks telefoneren naar de Klantendienst van Otheo op 03 210 08 30.
Welke gegevens moet u meedelen? Abonneenummer (de 8 cijfers die boven uw naam en adres staan) Naam en voornaam Straat en huisnummer (en eventueel busnummer) Postcode en woonplaats
Wat doet Otheo?
De Klantendienst geeft elke klacht van een lopend abonnement door aan bpost en zendt de abonnee een nieuw exemplaar (van de lopende week)na dat door bpost prioritair bezorgd wordt.