Beste parochiaan, buurtbewoner en zomergenieter, heb je zin in een gezellige babbel, een goed gesprek of wil je gewoon even genieten van de zomerse sfeer? Kom dan deze zomer langs in de tuin van de dekenij!
Na de zaterdagavondmis zetten we de deuren van de tuin wijd open voor onze "Tuinbabbels". Onder het genot van een heerlijk kopje koffie of thee en in een sfeervol kader, nemen we de tijd om elkaar beter te leren kennen. Heb je een grote of kleine (geloofs)vraag? Of wil je gewoon even je hart luchten? Ook daar is alle ruimte voor.
Wanneer: elke zaterdag in juli (vanaf 11 juli) en heel augustus.
Hoe laat: van 19:00 uur tot 21:00 uur (aansluitend na de mis).
Waar: in de sfeervolle tuin van de dekenij.
Schuif gezellig aan! Iedereen is van harte welkom. We kijken er enorm naar uit om je te ontmoeten en samen van de zomer te genieten.
Meer weten? Heb je nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op: